lørdag 29. oktober 2011

Vel i hus.....

I går gav jeg opp få tilgang på nett i huset... Men, nå er jeg her igjen;0)

Mamma og pappa kom seg vel frem til Qatar i går natt. Klokken hadde blitt halv tre da de stod utenfor, spente og trøtte. En smilende inder var tydelig fornøyd med å ha kjørt to pensjonister vel "hjem" fra flyplassen.

Gutta var tidlig våkne som de pleier i går morges, men de klarte å vente til klokken ble åtte før de "stormet" soverommet til bestemor og bestefar. Et herlig skue....

Vi var alle avgårde med Trym på trening i går formiddag. Der måtte jeg desverre konstantere at fotballinteressen til Trym ikke er tilstede, og at han "kaster inn håndkle".... Vi var såpass "heldige" at vi kan fryse de to andre sesongen som allerede er betalt, eller overføre de til Tage til høsten (tror nok at vi er her da også....). Kanskje Trym vil begynner på noe annet etterhvert, eller prøve seg igjen på fotballen etter jul. Vi får se. Trym selv var veldig glad for at han ikke trenger å gå på fotball mer her nede.

Gårsdagen ble også brukt til å komme i orden i huset, og mamma og jeg har slitt ut noen kluter
for å si det sånn!! Middagen spiste vi i Souqen i går kveld, og planen var egentlig å gå litt rundt etterpå. Men, Trym var ikke i form, så vi kjørte fort hjem igjen. Med feber på kveldstid i mange dager nå, tenkte jeg i går at vi kanskje burde ta en tur til legen dersom feberen kom i kveld også. I kveld derimot er han betraktelig bedre, så puh... Tror det har snudd!!

I dag var det Tage sin tur på trening. Tage, pappa og jeg kjørte tidlig avgårde og heiet på Tage og Manchester City. En noe misfornøyd Tage ble med hjem. De vant en kamp og tapte to! Den siste kampen var Tage keeper og slapp inn 3 mål..... Jeg prøvde å si at han hadde gjort en god jobb, men det hjalp selvfølgelig ikke. Litt av noen skudd de smågutta skyter altså! I følge pappa var det individuell spilling på mange av gutta.

Vi har fått levert møbler i dag, så nå kan vi sitte godt i sofaen;0) "Gardin mannen" har vært og tatt ned alle gardinene i dag, så i morgen tidlig blir det veldig tidlig LYST!! Vi overlever det noen dager for å få nyvaska gardiner.

Ellers har vi hatt "besøk" av gartneren i dag, som fortalte at han kommer tilbake for å plante i "bakhagen" (ca 2 x 15 m....) til uka. Det ser vi frem til;0)

Tror det kommer til å bli veldig bra her. Gutta er storfornøyd og koser seg. Tage har knapt vært hjemme etter vi kom på torsdag. Gata er full av barn, og spesielt Tage har funnet seg godt tilrette....

I natt kommer Geir hjem fra Oman, og jeg gleder meg til å få han hjem igjen..... Har vært noen utfordrende dager;0)

Får ikke lagt til bilder, men jeg kommer sterkere tilbake så fort jeg får det til......

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt bo. Hilsen Kjersti og
    Tor Gustav

    SvarSlett
  2. Fint å høre at mamma og pappa har kommet vel fram. Du er flinkt til å fortelle om hvorledes dere har det Lindis og godt å høre at det går bedre og bedre. Følger med på bloggen hver dag.
    Hilsen fra Bjørg og Odd

    SvarSlett