onsdag 12. oktober 2011

Bilulykke

Uff å uff.... I kveld var jeg vitne til en meget stygg ulykke! Tre biler foran meg og gutta, var det en som kjørte ned en forgjenger. Fy søren!! Sko og innhold i vesken ble strødd utover veien. I løpet av få minutter var det 20 lakentroll og 30 andre skuelystne rundt den skadde. Vurderte et kort øyeblikk å gå ut av bilen for å tilby hjelp, men jeg holdt meg i bilen sammen med gutta. Var redd for hva som hadde møtt meg også for å være ærlig... Hadde nok med å beholde roen ovenfor gutta og å se til at de hadde de greit. De så ingenting heldigvis. Veldig usikker på utfallet til den dama altså..... Ekkelt!

Over til noe mer positivt. Trym har hatt en super dag på skolen. Mrs Fathers fortalte han hadde skrevet og forklart en hel del i forbindelse med skriveoppgaven i dag. De hadde tullet og ledd sammen fortalte hun. En veldig glad Trym da jeg kom. Tage sin klasse skal stå for ukesamlingen i morgen, så i dag har de hatt siste finish på underholdningen. Jeg gleder meg veldig til å se i morgen tidlig, på hva de har jobbet med siste uken.

Vi har vært på fotballtrening med Tage i dag, og i dag syntes han det var litt skummelt igjen. Men, jeg nærmest dyttet han på banen. Og- han var veldig fornøyd og glad så fort han kom i gang. Han begynner å finne plassen sin i gruppa, og de er veldig glad i å sette han i forsvar. Jeg kom i prat med kona til treneren som var der i dag. En søt engelsk jente i midten av 20 årene. Hun hadde bare vært her i to uker, men allerede vært i Souqen å kjøpt seg hundevalp. Harley var og er kjempesøt!! Jeg sa at de bare måtte gi beskjed dersom de trengte noen til å passe den. Heldige Harley som kom seg ut av den stakkarslige Souqen....... Hadde ikke med kameraet, men neste uke skal jeg ta bilde av den hvis de er der;0))

Det er fortsatt veldig varmt her, men den siste tiden har luftfuktigheten gått ned til et levelig nivå. Men, i dag var den veldig høy igjen og da er det for varmt til veldig mye.. Sitte ute å spise middag er uaktuelt for eksempel. Likedan å ligge ved bassenget. Måtte kapitulere fort derfra igjen. Solkremen blir liggende som små hvite bekker langs hudflokene på "no time". På fotballbanen var det litt vind,og det hjelper betraktelig;0)

I morgen er det torsdag og helg igjen! Ukene går utrolig fort her nede også, og om to uker kommer mamma og pappa. Gleder meg til mye i morgen; det blir ukesamling med Tage, lunch med de norske damene og på kvelden skal vi i Souqen med Christian, Mattias, Glenn Tore og Anne;0))

1 kommentar:

  1. Hei!! Gutta og jeg har lest at Tage og Trym trenger noen lydbøker.... vil dere låne Doktor Proktor lydbøkene? Tre stykk, veldig morsomme!!
    Har prøvd å sende deg en mail, men det var da på mailen til Geir, online-mailen. Vet ikke om den funker.... hils, klem fra oss på Reff

    SvarSlett