onsdag 26. oktober 2011

Pakke.....

I dag har vi pakka litt, og kjørt mye.... Så, midt i pakkingen her i kveld, blir det noen ord fra dagen.

I morges var en tur alene og så på et par biler. Deretter hentet jeg Geir i lunch pausen så vi kunne se på de aktuelle sammen. Å se på biler alene var en "både og" opplevelse. Den yngre bilselgeren var veldig frempå, mens den eldre utgaven var "help your self". Når Geir ble med, var fortsatt den yngre ivrig på å selge bil til "Madam Lindis" og den eldre ble også straks litt mer frempå enn tidligere på dagen.....

Bilene var bra, men vi endte med å velge den bilen vi så på i helgen. Det er en fra Australia som flytter hjem iløpet av neste uke. Han må selvfølgelig selge bilen før han reiser, så i dag kom det et tilbud med stor redusering i prisen... Han skulle selge bilen han! Akkurat nå kjenner jeg meg helt likegyldig til hele billjøpet. Det er så mye forskjefllig som skjer akkurat nå, så jeg klarer ikke helt å ta inn alt.

I morgen tidlig klokken 0800 kommer flyttebilen! Vi skal overta huset klokken 10. Geir skal på flyplassen før jeg skal hente gutta på skolen til klokken 1330. Og, mamma og pappa kommer i morgen natt. Hipp hipp hurra;0))

Tror rett og slett jeg må pakke ferdig nå....

Nå blir det sikkert noen utfordringer med Internett i dagene som kommer, men jeg skal prøve å holde bloggen "oppe å gå".

1 kommentar:

  1. Utrolig moro å følge bloggen din Lindis! Det høres ut som om dere har det helt topp! Blir sikkert kjempekoselig med besøk av mamma og pappa nå. Masse, masse lykke til med flyttingen! Hilsen fra Karianne Bergdal Sæll (Og Jostein Sæll) Du husker oss kanskje fra speider og u-kor i Petrikirken?

    SvarSlett