torsdag 27. oktober 2011

Oh what a day......

Herregud for en dag!!! Akkurat nå sitter gutta og jeg ute å spiser middag ved bassenget i den nye compounden. Trym holder på å sovne og Tage vil helst gå hjem. Det er dårlig med tilgang på nett i huset, så det får bli litt "fort og gæli" her, før vi går hjem igjen. Gutta til sengs og jeg til vaskebøtta!!

I morges kom gutta som skulle kjøre flyttelasset. Merk kjøre, og ikke demontere og ha det på bilen... Det resulterte at de dro igjen! Og Geir måtte i full fart få tak i noen fra jobb som kunne bistå. Smerte nummer en!

Vi kjørte forventningsfulle- mest Geir, for å få nøkler til det nye huset klokken 10. Her var det fremdeles ikke vasket.... Smerte to! De lovet "bot pg bedring" og skulle komme å vaske før vi var tilbake igjen. Vel..... Så bars det tilbake i gamle huset i full fart for å snakke med "flyttefolkene" før je kjørte som en araber for å få Geir til flyplassen. Smerte tre! Jeg rakk akkurat å komme tilbake for å hente gutta til skolen slutta 1330!

Vi tok da turen til gamlehuset for å tømme kjøleskapet, samt sjekke hvordan det gikk mtp "flyttefoket". Da var de i full gang med å laste bilen, og gutta som skulle KJØRE var
tilbake...

Vel tilbake her igjen, kunne jeg igjen konstantere at det ikke var vasket. Da holdt det seriøst på å klikke helt for meg... Grinende i resepsjonen og med en compound sjef som tydelig syntes jeg overdrev en smule. Vel, smulen fra to dager siden var blitt til ett stort brød, og nå var tålmodigheten min slutt på lovnader om vask og atter vask. To menn kom ti minutter etter med tøyfilla og sprayen. Kjekt med spray!!!! Fy søren altså. For å avslutte historien, siden Trym har sovna og Tage VIL GÅ nå, har jeg gått etter de med vaskefilla... Gav rett og
slett opp, etter å ha vist de bøtte med vann og klut, og de ikke skjønte det da heller!!!

Nå får vi tusle hjemover. Mamma og pappa kommer i tretiden i natt. Får vaska mye til det...

3 kommentarer:

  1. Uff, stakkars dere.. Jammen ikke lett og være Norsk i Qatar ;) Håper alt ordner seg og at det blir koselig med besøk :) Klemmer!

    SvarSlett
  2. Dette hørtes slitsomt ut... Håper alt blir bra til slutt:) Kos dere med besøk. Klemmer i fleng!

    SvarSlett
  3. Håper dagen i dag har vært bedre, stor klem<3

    SvarSlett