onsdag 9. mai 2012

Solbrent

En herlig dag nærmer seg slutten!

Trym og jeg har vært med Tage på fotballtrening i eftermiddag. Å trene ute i 35-40 grader kan umulig være sunt, men med hyppige drikkepauser i skyggen går det godt. Illrød i fjeset, med en liten anelse lilla kom han mot oss etter halvannen times trening. Jeg og Trym syntes egentlig det var for varmt å leke på lekeplassen og måtte holde oss i ro på benken istedet.... Ja ja, stakkars oss i varmen!

I morges var det ingen vei utenom. Vannslangen hang å ropte på meg fra bakhagen og lurte på om jeg kom snart... Frøene jeg sådde for en liten stund siden spirte nesten mens jeg sådde, og grodde utrolig fort. Men etter vårt døgn i ørkenen døde de fort og brutalt. Med brutalt så mener jeg at de nok ble brent opp av sola. Tomatplantene jeg fikk av naboen er også svidd av den høye temperaturen. For varmt rett og slett...

Det var varmt ved bassenget i dag også, så vi holdt oss for det meste i vannet de få timene vi var der.

I morgen tidlig skal jeg på assembly på skolen og se på alle elevene har danseoppvisning. Skolen har hatt besøk av en dansegruppe fra Nederland, og de har ifølge gutta lært de noen "moves". Ikke alt like kult, og vistnok noe ganske flaut! Det blir spennende å se hva de har
klart å lære elevene på bare noen få timer.

God natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar