onsdag 2. mai 2012

Hett!

Det var den varmen igjen da... 45 grader i dag. Herregud hvordan skal dette gå? Jeg gikk til badebassenget klokken ni i morges for å møte en nabo. Etter et par timer måtte jeg kapitulere hjem til airconditionen! Men vi må bare venne oss til det, for det blir bare varmere og varmere fremover... Skal prøve å ikke skrive om varmen hver eneste dag!

Med Trym vel "plassert" hos naboen, dro Tage og jeg til Aspire Dome i eftermiddag. Der møtte vi Geir, og vi så begge to at Tage og de andre fra Evolution soccer ble totalt overkjørt av gutta fra Aspire. Det hjalp ikke at Tage blandt annet satte inn ett flott mål fra midtbanen! Aspire gutta kan spille fotball, og det er der Qatar forbereder spillere til fotball VM i 2022! De trener som jeg har skrevet om tidligere HVER dag! Ifølge en nabo tar de hovedsakelig inn gutter fra Qatar, men de gjør unntak for utenlandske talenter fra andre fotball klubber her i landet!

Jeg leser i aviser og på FB at dere har flott vårvær flere steder hjemme i Norge. Nyt folkens, våren er en vakker årstid!

1 kommentar:

  1. I dag har det vært fint og varmt på Østlandet også ja - selv om det ikke er så varmt som dere har det. Det har snødd i Bodø i dag. Kjersti har vært for første gang inne i det nye huset, og garasjen er kommet opp. Taket på garasjen kommer i morgen. Varme hilsener fra oss også.
    Tor Gustav

    SvarSlett