mandag 14. mai 2012

"Fønær'n" er tilbake...

Først må jeg fortelle at jeg akkurat oppdaget at gårsdagens innlegg ikke ble publisert i går kveld! Jeg har tydeligvis ikke trukket på "publiser" før jeg slo av maskinen. Vel da blir det to i dag istedet...

Jeg skrev tidligere at jeg ikke skulle nevne varmen på en stund. Jeg håper det er gått en stund nå, for i dag må jeg skrive noen ord om akkurat det! I morgen da vi kom ned i første etasje slo varmen imot oss! Dette til tross for at den ene airconditionen står på. Det er med andre ord på tide å slå på iallefall en til. Vi har tre stk bare i stua, og totalt i huset er det 10! Dette sier vel egentlig litt om husstørrelsen og mye om varmen i Qatar.

Da jeg gikk ut fra treningen senteret i morges klokken 1015, kjente jeg en svak fønvind. En fønvind så varm at etter få minutter er håret tørt. Jeg overdriver ikke... Jeg kjente igjen den samme vinden som jeg kjente da vi kom hit i september. Da skrev jeg at det opplevdes som at noen stod å blåste på meg med en hårføner. Vel, hårføneren er definitivt tilbake igjen med full styrke! Jeg tør nesten ikke å tenke på at den har kommet for å bli til langt langt utpå høsten...

Jeg leser på Facebook om at dere er lei dårlig vær og ønsker dere til varme strøk. Jeg håper vår sola kommer å varmer dere opp snart! Det er ikke kjekt å gå å fryse i mai. Vi tenker på været hjemme i Østfold når vi svetter som værst, og beveger oss raskt fra "innomhus" og inn i bilen. I går kveld var det 35 grader da vi gikk inn i 2200 tiden... Geir og jeg syntes det er nok varme nå, men gutta har ikke kommentert varmen med ett eneste ord.

Akkurat nå er Trym og jeg i Aspire Dome for å se på Tage spiller kamp. Han har vært heldig å få være med gutta som er ett år eldre. Får håpe de ikke får like stor motstand som forrige gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar