lørdag 26. mai 2012

Relax...

I dag har det ikke skjedd så mye spennende, men det er vel alltids noe å komme med... Først til deg kjære Tor Gustav- skyggeduken som Geir har "patent" på, kan du se på bildet fra innlegget i går. Kommer ikke så godt frem kanskje?! Jeg har forsøkt å få laget ett kart i Google map over hvor vi kjører i ørken uten hell... Jeg må nok øve meg litt til før jeg kan publisere noe.

Vi har som sagt hatt en veldig rolig dag. Geir fikk seg desverre en vond skulder/nakke i går eftermiddag og er av den grunn redusert. Vi får håpe og tro at det hjelper med en Voltaren kur og litt paracet.

Tage har vært på trening, og der var det turnering mellom fire vilkårlig inndelte lag. Tage var fornøyd da de vant, men ikke så fornøyd med å måtte stå i mål i et pa av kampene. Tror de spilte 6 kamper...

Gutta har som jeg kanskje tidligere hàr nevnt "half break" ferie. De hadde fri torsdag og skal ha fri i morgen. Syntes egentlig ikke det er lenge siden de hadde fri, men det er tydelig gått en liten stund siden påske.

Badebassenget blir flittig brukt av oss alle fire, men selvfølgelig mest av gutta og meg. I eftermiddag tror jeg Tage var i vannet i nesten tre timer sammenhengende. Huden var litt "rosin aktig", men den gikk seg fort "ut igjen". Herlig med vann... Nå blir basseng vannet her kjølt ned, og jeg syntes faktisk at var kaldt i annet i dag! Mange av bassengene rundt om i byen har hverken oppvarming på vinteren eller kjøling på sommeren. Det vil si at på vinteren blir det for kaldt å bade, og på sommeren kan vannet bli for varmt! Vi føler oss heldige som kan benytte bassenget hele året, og kanskje spesielt på vinterhalvåret.

I morgen får vi besøk av Anna, Marco og søsteren og planen er å gå til nettopp bassenget. Vi får håpe på pent vær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar