fredag 4. november 2011

Strandtur

I dag har vi kosa oss på stranda;0) Der var vi ikke alene for å si det sånn. Det beste er å parkere bilen helt nedtil vannkanten, for da risikrere en ikke at noen kommer å kjører over teppe eller sandslottet.... Vi parkerte 10 meter fra vannkanten i dag, og det resulterte i at flere (arabere) kjørte nesten på "plassen vår". Lærer noe nytt hele tiden her også! Tage ble rimelig irritert da sandslottet ble til sandhaug.

Ikke helt klare for å bli tatt bilde av....
Nå har temperaturen på dagtid falt til rundt 30 grader, og det er veldig behagelig å være ute. Vi syntes det var litt kaldt i vannet i dag, men jeg tror sikkert det var 25 grader. Rart hvor vane en blir med varmen....


Fin gjeng


Vi startet oppholdet på stranden med at jeg kjørte meg fast med Kia'n. Vel, det viste seg etterhvert at jeg hadde ikke gjordt det allikevel, men satt bilen i feil 4w modus... Så, da 4 store mannfolk fra nordafrika hadde ødelagt slepetauet sitt etter å ha forsøkt dra meg løs, så de at bilen stod i feil modus.... jada, "new in the country....." og ikke erfaren 4W kjører sa jeg unnskyldende og smilte! De var like blide, satte bilen i rett modus og kjørte løs bilen.


Kunst på stranda



Vanskelig å få opp dragen...


Vårt nye hjem

I morgen formiddag skal vi på båttur. Pappa, Geir og jeg gleder oss veldig til å kjøre vannscooter ;0) Ingen av gutta sier de vil sitte på, så da får vi kjøre alene...

Hyggelig at så mange følger oss på bloggen, og stor stas med innlegg;o) Takk alle sammen. Geir ble så overrasket og rørt over alle hilsner på dagen sin...

2 kommentarer:

  1. Ser helt nydelig ut med strandliv! Her er det skikkelig høst nå. Mørkt og utrivelig, men koselig å tenne masse lys da! Fredagskveld, gullrekka og et glass rødvin er jo ikke å forakte det heller :)

    SvarSlett
  2. Fint å se dere har det godt:)

    SvarSlett