fredag 25. november 2011

Helg.....

Deilig med torsdag og ukeslutt.... Ukene går veldig fort her nede også syntes jeg.

Jeg startet dagen med å kjøre gutta til skole. Anne,- mamma'n til Mattias og Christian, og jeg bytter på kjøringen til og fra skolen. Dette har vi gjort en liten stund nå, og det fungerer veldig bra. Fra å kjøre og hente gutta daglig, til bare å ha en kjøretur til skolen daglig er veldig deilig. Doha er som jeg har skrevet om tidligere en by med mye trafikk.....


Et vanlig trafikkbilde i Doha (burde vært et par biler som bytter felt også...)

Etter å kjørt gutta på skolen var jeg å tok en kaffe på Costa. Satt der å kosa meg med kjempegod kaffe og leste dagens avisen, mens jeg også tenkte på hvor heldig jeg er! Det var kvalitetstid det....

Norskeklubben var samlet til lunch i Souqen i dag. Der gikk jeg forbi en gjeng arabiske gutter som hadde pyntet seg. De var ikke vanskelig å be om å bli tatt bilde av.



Gutta har "tørket støv" av Wii'en og jeg måtte pent bli med å spilte noen runder. Det var godt Christian kom å overtok plassen min.....


Ivrige gutter



I kveld har vi hatt det koselig med Anne og Glenn Tore ute i bakgården.... Kjekt med trivelige naboer;o))

1 kommentar:

  1. Hej Lindis, låter som ni börjar komma in i en behaglig vardag :). Här hemma är det adventspynting i var och varannat hus, så det er bara att brette opp armarna och sätta igång för mig också :)....Så vill jag bara säga att jag tycker att Anne och Glenn Tore er veldig heldige som har så kjekke naboer dom också.... Kram från jenny

    SvarSlett