lørdag 30. juni 2012

Fredag

I dag lurer jeg egentlig på om jeg har noe å skrive...

Gårsdagen var stille og rolig, og vi tilbragte formiddagen ved badebasenget. Selv i denne varmen er det godt å gå til badebassenget. Marco, Tage og Trym hadde mye morro på store "flyteleker" i bassenget og timene gikk!

Jeg hadde min ukentlige visitt til huset til Cicci og Anders som er på ferie, og jeg kunne konstantere at maleren var ferdig med prosjektet sitt! Det er fine nymalte vegger å komme hjem til... Desverre ikke like fint nyvasket hus! 3 uker uten vask setter sine preg... Hjelp!

Iversen reiser også snart hjem på ferie, og dette er siste helgen med de på en stund. I går var vi over hos de, og fikk servert deilig thai gryte, ris og potet pannekake til middag. Så var det kaffe og nøttekake med krem og kiwi. Og om ikke det var nok, så slo kokken, bakeren og drinkemikseren Anne til med drinker også... Herlig med fine naboer!

Jeg velger å tro at Nellie har det bra her hos oss. Til tross for de utfordringene som følger med når noen ringer på døren! I morges hadde hun ett par runder med å "lufta lungene" for å si det sånn! Først da det kom to gutter for å reparere airconditionen på rommet til Niramala, og deretter da det kom en for å skru på plass en håndkleholder på badet hennes!

Det er jo nesten litt vittig se at voksne menn blir skremt av lille Nellie som bjeffer... "She is more afraid of you than you are of her" pleier jeg å si. Jeg vet egentlig ikke om det er nødvendig å si det!

Nå skal Tage og jeg straks avgårde på sesongens siste fotballtrening! God lørdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar