søndag 1. juli 2012

Beste spiller...

Sesongens siste fotballtrening ble gjennomført til stor glede for alle gutta i går! Det var kampdag og Frankrike, Spania og Tyskland møttes til dyst! Treningen ble avsluttet med medalje til alle spillerne for godt gjennomført "fotball år". Tage tok stolt imot sammen med de andre! Etter at alle hadde fått utdelt medalje, ble Tage fra "boys 9", og en annen fra "boys 10" ropt opp igjen og fikk en til medalje! Jeg så på Tage og "hæ?" i blikket... Han like "hæ?" i blikket tilbake. Jeg måtte spørre treneren etterpå, og da fikk vi vite at Tage fikk medalje som beste spiller på laget! Det er gutten sin det, som fortsatt lever i drømmen om å bli fotballproff... Jeg skal ikke knuse drømmen, etter kommentar fra treneren om at "Tage is doing fantastic"!

Da vi kom hjem igjen fant vi ett par søte små ROSA sandaler i gangen. Litt lenger inn i stua så vi ett ROSA badehånkle. "Hallo", ingen svar... Videre opp i 2.etasje fant vi Trym og Thea foran TV'n. Trym hadde rett og slett fått jentebesøk! Da vi var å badet i bassenget litt senere på eftermiddagen, hørte jeg Trym sa "du er forelska i meg du Thea...". Jeg hørte ikke svaret, men jeg tror nok ikke hun er det!

Ellers kan jeg fortelle at vi trives med å ha Niramala i huset. Det å få nyvasket hus hver eneste dag, er ren skjær luksus! At hun i tillegg liker å lage mat er rett og slett en drøm. Jeg hadde i utgangspunktet et håp om at hun kunne lage middag til oss et par ganger i uken. Nå har det vært slik at hun nesten daglig har kokkelert på kjøkkenet, og jeg nyter det...

I dag har vi vært i bassenget i flere timer. Vi har bada og spist og bada og bada... Går fint ann å kose seg ute ved bassenget om dagen.

I morgen venter vi stor innrykk. Da kommer det 8 damer og 17 barn med stort og smått!! Planen er å stå tidlig opp for å "sette bolledeig" og forberede vaffelrøre! Jeg har fortalt Niramala om besøket, og at jeg ønsker å vise henne hvordan hun steker vaffler!

1 kommentar:

  1. hei Tage!! Grattis med to medaljer, vi synes det er veldig kult at kompisen vår fikk medalje for lagets beste spiller!! Vi gleder oss til å se deg igjen. Hilsen Felix og Herman

    SvarSlett