fredag 8. juni 2012

Champagnelunch

Gutta har vært "hjemme alene" i dag. De har hatt "gutteklubb" ved bassenget sammen med Iversen gutta og hatt det helt topp!

Dagens happening for min del har vært champagnelunch med de norske damene. 10 damer rundt ett bord med god mat og drikke må jo bli bra. Utfordringen kan være at det er vanskelig å kontrollere væskeinntaket siden servitørene kommer å fyller opp glasset "hele tiden". I dag var vi på Gran Hyatt og spiste, og lunchen var både innhold- og ernæringsrik.

Etter 4 timer med mat og champagne, var de fleste av oss godt forsynte. Men ikke mer forsynte enn at vi forflyttet oss ut i baren. Der fikk vi oss en gratis drink før vi returnerte hjem til mann og barn. Alle oppegående og i grei form!

Nå, etter flere timer i hagen hos Iversen begynner jeg å bli ganske fornøyd av penkjolen og høye heler. Nellie har også vært hos naboen i kveld, og jeg vil si at hun allerede har blitt en stor del av familien Johansen. Det virker absolutt som at hun trives. Hun var ikke så fornøyd da jeg forsvant inn i en bil i formiddag, men da jeg kom hjem igjen derimot ble jeg overøst av gjensynsglede. Tage vil gjerne være turfølge til Nellie, men når vi møter på andre hunder får jeg raskt overta båndet. Det er kjekt, men samtidig litt "skummelt" å gå tur med Nellie ifølge Tage. "Skummelt" siden vi ikke har helt kontroll på hvordan hun reagerer på de vi møter på vår vei.  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar