tirsdag 19. juni 2012

Feriefølelse...

På Facebook kan jeg lese om konstantere at det er MANGE som har begynt ferie. Veldig hyggelig å se ferie bilder fra fjerne og nå litt mer nærliggende strøk! Sol er etterlengtet kan jeg se... Forståelig nok, når jeg leser at dere er i underskudd på både varmegrader og sol hjemme i Norge!

Jeg har hatt litt feriefølelse selv i dag, og det tror jeg nok kommer av alle innlegg og bilder på nettopp Facebook. Kjekt med FB altså... Jeg tok en "ferie" selv i dag, og tilbragte noen timer ved bassenget. Selv i 50 grader går det fint å ligge i sola nå. Det sier jo ganske mye om hvor godt vant vi er blitt med varmen!

"Ferien" hadde et lite avbrekk da jeg kjørte for å hente gutta på skolen. Etter en liten time med lekser gikk vi i "feriemodus" igjen, og der har vi vært siden. En eftermiddag i badebassenget, og med "take away dinner" levert til både oss og familien Iversen ved bassengkanten. Vi har hatt "ferie" alle sammen i eftermiddag... Deilig!

I morgen er det hverdag igjen, og Trym skal ha "music assembly" på skolen. Det blir spennende å se hva han leverer på scenen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar