tirsdag 7. februar 2012

Swimming galla

I dag har gutta hatt en "annerledes" dag på skolen.

Må fortelle med en gang at jeg hadde tatt med kameraet, men uten strøm ingen bilder!!!! Fy flate, er det mulig. I desperate forsøk på å få tatt noen bilder, gikk jeg en runde blandt foreldre for å se om noen hadde samme kamera som meg, og at jeg da kunne lånt batteriet deres en liten stund. Men nei, skivebom!!

Vel, vi og de fleste andre på skolen møtte opp til en dag i svømmehallen. Det var helt frivillig, og for de som ikke ønsket å delta var det skoledag på skolen. Vistnok en dag med bare arabisk... Enda godt Trym ble med i hallen, for hadde han kommet på skolen og fått vite det var en hel dag med arabisk tror jeg han hadde "gått rett i kjelleren...."

Det var litt av en svømmehall. Vi trodde vi skulle være der de er på svømming på torsdager, fordi der er det ett stort basseng på 25x50m samt et par mindre basseng. Men neida, vi var i en annen del av den gigantiske svømmehallen. Der var det også ett basseng på 25x50m og ett på 25x25m? Forskjellen var at der vi var i dag var det STORE tribuner og mye mer høyde unde taket. Anlegget ble brukt til Asian Games nå i desember.

Gutta fikk velge om de ville svømme ett eller to løp. Begge var fornøyd med ett... Trym syntes det så veldig skummelt ut da vi kom. Kanskje ikke så rart tenkte jeg. En gigantisk hall, og
masse mennesker på tribunen. Jeg tenkte også for meg selv at det er mindre enn 3 måneder siden han lærte seg å svømme! Trym svømte først av gutta og ble nummer fire i sitt heat på åtte. Det var han sånn mellomfornøyd med... Jeg syntes det var helt fantastisk! Tage vant sitt heat på åtte og var selvfølgelig fornøyd. Hvordan det gikk med laget "West" er det ingen av oss som vet, men det er egentlig ikke så veldig nøye.

En dag med mye venting, litt svømming og mye sitting er vel overstått... I skrivende stund ligger Geir på sofaen. Han er bedre i dag og har hatt hjemme kontor. Trym var veldig glad da han kom hjem og så at pappa satt og jobbet!! Tage har et prosjektarbeid relatert til vulkaner, og nå har vi holdt på veldig lenge med prøve å få innstallert en skriver vi kjøpte for et par dager siden. Hvor vanskelig kan det egentlig være å innstallere en skriver æ???? Svarte!! Vel, ingen skriver er innstallert og ingen bilder er printet ut, så hvordan det skal gå med det prosjekt arbeidet er jeg litt bekymret for...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar