mandag 27. februar 2012

Kjærestekveld

Geir og jeg har vært kjærester i kveld.... Vi møttes til aromaterapi og gikk videre på middag. Jeg hadde trodd at vi skulle få massasje i samme rom, men hallo! Hva tenkte jeg på? Samme rom i Qatar? Nei, dengang ei... Men, aromaterapi fikk vi begge to. Jeg av en dame og Geir av en mann. I Qatar er det ikke lov for en mann og massere en kvinne og omvendt.....

Middag på Wook Mee


Måtte ta bilde......

Bilen med kua på bildet kjørte jeg bak, og forbi i morges på vei til "medical". Stakkar!! På "medical" fikk jeg stempel og godkjenning på at blodprøven var i orden. Ferden derfra gikk til "fingerprint". Et helt annet sted i byen selvfølgelig. Det gikk også rimelig fort og smertefri, men jeg var ikke forberedt på hvor omstendig det var å ta fingeravtrykk. Med forsikring om at gutta ikke trenger blodprøver kjørte jeg lykkelig og fornøyd til Geir på jobb for å levere papirene. Etter et par timer fikk jeg melding fra Geir. Gutta må ta blodprøve allikevel. Det er immigrasjonen som forlanger det. Svarte!!

Etter et par timer på solsenga ved bassenget hentet vi Trym på skolen. Så kjørte vi til Al Kohr, en liten by som ligger noen mil nord for Doha. Der fikk vi heiet bittelitt på Mathias og litt på Tage. Vi fikk med oss at Tage løp siste etappen på 4x60m stafett. Gutta løp bra, men dårlig veksling gjorde at de kom sist. Tage var mest missfornøyd med 7 plassen på 600m. Den fikk vi ikke med oss, men ifølge Tage hadde noen dytta og ifølge læreren hadde det vært helt kaos i starten av løpet pga mange løpere. Vel, som læreren sa, "next year you beat them all". Jeg måtte selvfølgelig spørre hvorfor Tage ikke var med da 3 og 4 klasse var å konkurrerte for et par uker siden. Da hadde vistnok ikke Compass stilt med skolelag, så de ville gi Tage mulighet til å løpe i dag med de eldre fordi han var "so talented runner". Da måtte jeg selvfølgelig fort skyte inn at jeg er en gammel friidretts stjerne......


Dessverre alt for  mye å kunne ta igjen på 60m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar