tirsdag 21. februar 2012

Perlen

Ikke så mye spennende og nytt som foregår om dagen, men vi koser oss. Det har vært en ny dag ved bassenget med sol og bad. Lars Thomas ble solbrent i går, så han har sittet under parasollen med t-skjorte på. Holdt ikke med solfaktor 50 desverre..... Vi andre berget, og har kjent sola varmer i dag også.

Jeg hadde trodd at det kom til å være mange rundt bassenget denne uken, men der tok jeg grådig feil. Vi boltrer oss med plass, og nyter...

Vi møtte Geir ved jobben hans i eftermiddag og spiste middag hos tyrker'n. Etter et godt tyrkisk måltid kjørte vi til The Pearl. Det blåser fortsatt mye og kveldstemperaturen er lav, så det ble en kald fornøyelse. Vi tuslet blandt design butikker og yater på 120 fot før vi stoppet for å varme oss på kaffe og kakao. Br.....

Nå sover Tage og Trym, og Lars Thomas og Geir er å spiller squash. Jeg har problem med å få lagt inn bilder igjen, så det må bli uten i dag... Bruker mye tid på de bildene altså.

I morgen tidlig skal jeg å ta medisinsk test som en del av gjennomføringen for å få den permanente oppholdstillatelsen. Det er virkelig på tide... Jeg har blitt fortalt mange historier om det jeg skal igjennom i morgen, så jeg tror jeg er forberedt på det meste. Det blir vel en historie å fortelle i morgen kan jeg tenke meg.

1 kommentar:

  1. Lykke til i morgen. Det blir spennende å høre om. Synd med han som ble solbrent - men det hadde sikkert vært et morsomt bilde det og.
    Tor Gustav

    SvarSlett