onsdag 1. februar 2012

"Sandstorm"

I dag BLÅSER det i Doha! Fy flate, det ha vært helt grått ute. Ikke fordi det har vært overskyet, men pga all sanden som fyker rundt. Vi har virkelig kjent på at vi lever i et ørkenland... Sanden fyker rundt og kommer inn stort sett overalt.. Herlig?! Not!!!

Jeg prøvde å "rømme" til bassengområdet i formiddag. Etter en liten stund "rømte" jeg hjem igjen fordi jeg var redd jeg skulle få parasollen i hodet..

Tage har vært på trening, og fotballbanen de trener på ligger på et stort og "åpent området". Skal si det føyk sand rundt dem... Trym og jeg holdt oss i bilen for det meste, men da vi kom hjem hadde vi alle sammen sand i stort sett alle kroppens hullrom.... Det ble en dusj på oss alle tre.

I går kom Geir hjem fra jobb i halv titiden. Jeg håper virkelig ikke det blir like sent i kveld. Det er mye positivt med å bo her, men en stor negativ side er at det blir mye jobbing og sene eftermiddager på Geir. Han syntes jobben er spennende og interessant, men kundene stiller høye og til tider urimelige krav ifølge Geir! Vel, jeg tenker at så lenge han trives og ikke pådrar seg magesår eller høyt blodtrykk skal ikke jeg klage så alt for mye.....

Gutta og jeg har jo veldig mye tid sammen, og mer enn vi hadde i Norge. Enda jeg syntes vi hadde mye tid sammen i Norge også siden jeg jobbet deltid og i turnus. Her er vi hjemme fra
skolen klokka to og har da en lang eftermiddag sammen.

I morgen er det torsdag og helg igjen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar