mandag 20. februar 2012

Middag i Souqen

Vi "hoppet" tidlig ut av sengen alle sammen i morges. Vaskegutten kom klokken åtte, og da var det greit at alle hadde statt opp. "No mercy" til Lars Thomas.... Allerede klokken ni i morges var vi ved bassenget. Jeg tror aldri jeg har vært så tidlig ved bassenget, eller på stranden noen gang! Syntes det var greit å rømme huset så gutten fikk vaske i fred.


Det går i ballspill........

Det ble en lang dag ved bassenget. Gutta er stort sett i vannet hele tiden, men har seg noen små pauser på solsenga med Donald Pocket. Det er fortsatt mye vind, og nå i kveld er det faktisk litt småkaldt. Br..... jakka var på i Souqen.


Ridende "politi" i Souqen

I eftermiddag dro vi altså til Souqen. Gutta var ivrige på å vise storeror og farmor dyrene. Et besøk i butikken hvor jeg kjøpte fiskene gjorde vi også. Jeg fortalte Mr Fish at den ene gullfisken døde etter noen dager, til tross for mineralvann i akvariumet og ny pumpe! Vi skal få en "erstatter".... Den får jeg hente neste gang jeg er i Souqen siden vi ikke skulle hjem på noen timer. Det tar vel ikke så lang tid før vi trenger et par til heller tenker jeg....


Parade

Det var underholdning i Souqen i kveld. Jeg prøvde å spørre servitøren hva som foregikk, men det var dårlig med svar. Enten forstod han ikke hva jeg sa, eller så viste han ikke svaret.... En eller annen form for karneval parade, samt underholdning "ala' Tor Gustav" foregikk på en scene. For de av dere som ikke kjenner Tor Gustav, mener jeg her trylling. Vi så tautrikset ditt Tor Gustav!! Artig....




Akkurat nå, sitter jeg å blogger på en bensinstasjon mens bilen blir vasket. Guttungen kom akkurat inn å fortalte at bilen var ferdig vasket. " What about inside....?", "ok ok ok...." Så da venter jeg litt til. Når jeg logget meg inn på bloggen her på bensinstasjonen kom loggen opp på arabisk! Herregud så rart. Fikk oversatt....... Så her sitter jeg, med ett tastatur med (for meg) manglende bokstaver. Får redigere og legge inn bilder når jeg kommer hjem.

Redigering og innlegg av bilder fullført!

2 kommentarer:

  1. Det ser jo unektelig ut som GAY Parade !
    Det er ellers Mardi Gras i New Orleans for tiden.

    Arnfinn

    SvarSlett
  2. Tautricket mitt - så kuuult. Håper ikke han viste dere hvordan han gjorde det. Syntes også det var kult med ridende politi. Der skulle jeg ha vært skjønner jeg. Fortsatt misunnelig altså. Tor Gustav

    SvarSlett