onsdag 28. mars 2012

Tennis.....

Hvem skulle tro at jeg kom til å spille tennis? Vel, spille og spille... Det var vel mer "holde i racketen" og prøve å treffe ballen når den kom. Jeg tror at det var første gangen jeg holdt i en tennis racketen i dag, men utover dagen i dag har det dukket opp noen bilder om at jeg kanskje prøvde meg en gang da jeg bodde i San Francicso for tyve (!!) år siden.... Eller så var det at jeg husker deg Ragnhild, med racketen.

I dag prøvde jeg meg sammen med Anne, og ei engelsk dame. Det var England/Norge mot Anne Norge. Vi tapte vistnok hvert sett..... "Your serve Lindis", "Let's get Anne Lindis"... Jeg hadde mer enn nok med å holde meg "klar" til ballen kom. Å ha oversikt over poeng, og hvem som fikk poeng gikk meg "hus forbi". Regler får jeg lære meg etterhvert. Nå etterpå syntes jeg egentlig at det var ganske kjekt, og jeg tror definitivt at jeg kommer til å spille igjen. Noe må jeg jo fylle dagene med når jeg ikke jobber..... Nå sier Geir at han har lyst til å spille også, så kanskje vi kan få oss en trener til å lære oss litt?!

Det ble også tid til et par timer ved bassenget i formiddag. Der traff jeg engelske Cathrine, og libanesiske Rawan. Veldig hyggelige damer!

Ellers så kan jeg fortelle at Tage kom hjem med ett skriv om at han var tatt ut til svømmelaget på skolen. Han gjorde ikke så stort nummer ut av det, og da jeg i kveld fortalte at svømmelaget skulle ha trening hver torsdag fremover var det ikke så om å gjøre være med. Vi får ta opp tema i morgen når han er uthvilt. Det er garantert noen andre på skolen som vil ha plassen hans!

I tillegg til tennis og bassengtur i dag, har vi i eftermiddag hatt besøk av danske Sine og datteren Camilla på 4 år, samt Anne og gutta. Da ble det vaffler, og ifølge Sine nå i kveld hadde ikke Camilla spist kveldsmat pga all vaffelspisingen! Herlig.....

Geir har hatt VELDIG lange dager på jobb den siste tiden pga nytt økonomisystem. Nå ser det ut til å roe seg litt, og i dag var han hjemme til "normal" tid.... Vi kjenner begge at det er godt det er helg i morgen!

1 kommentar:

  1. Hei Tage og Trym! Vi er veldig klare for en tur med dere til Eventyrfabrikken!! Vi følger med dere nesten hver dag, høres ut som dere har det veldig fint og gøy i Doha. Her begynner fotballsesongen snart, vi gleder oss veldig!!! Vi spilte treningskamp med 01-laget, 7 fotball, det var morsomt. Første kampen mot Trolldalen blå, vant vi, den andre tapte vi. Vi gleder oss til å treffe dere til sommeren!!! Da får vi spille litt fotball igjen. Hilsen Herman & Felix

    SvarSlett