lørdag 17. mars 2012

Dagen derpå....

I går var det stille..... Gutta ville helst ikke gjøre noe annet enn å bygge Lego, se tv og spille! Vi var reduserte alle fire etter en sen kveld på fest!

Det var båtrace i Doha i går, men det gikk oss "hus forbi". Vi har vel passert en viss alder for å kunne fungere helt på topp etter en fest!

Tage har fortsatt trening på lørdager klokken 13. I går var det veldig varmt, og da treningen var ferdig var detbå legge ett stort kjøleelement på hvert kinn! Uff, stakkars gutter... Vi håper og tror at de vil få tilbake trenigstiden sin på morgenen igjen om et par uker. Det går rett og slett på kapasitet på treingsfeltet. De som nå benytter banene tidlig på lørdag morgen, har fotballsesong kun fra januar til mars. De syntes tydeligvis det blir for varmt for barna de andre måneden...

I går eftermiddag "slet" vi oss til bassenget... Hardt liv vi lever her nede!

Jeg har problemer med bloggen, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse det desverre. Vanskelig å få lagt inn bilder, og de som jeg får lagt inn blir jo så små. Jeg jobber med saken, så heng med!

Tor Gustav, dere er alltid velkommen! Nå håper jeg at jentene på intensiven får til å komme til høsten. Det hadde vært veldig kjekt. Noe å tenke på for dere også kullinger???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar