søndag 4. mars 2012

Sol og blå himmel

I morges våknet vi til BLÅ HIMMEL. Etter flere dager med grått vær pga all sanden i luften, var det godt å se blåfargen på himmelen igjen.

Svigermor og jeg har vært ved bassenget i formiddag, og vi syntes begge at livet er ganske godt her nede. Når jeg ligger der på solsengen og bare nyter, tenker jeg faktisk ofte på hvor heldig jeg er. Vil ikke bytte plass med Geir er nede......

Svigermor skulle vel helst ha ønsket å sett mer til sønnen sin mens hun er her, men hun har funnet seg godt til rette og har ingen problemer med å akseptere at arbeidsdagen til Geir er slik den er. Dette er siste uken til svigermor, og vi har booket ulike "happenings". Det blir iallefall museum, spa og en ny tur til Souqen.

Legger ved noen bilder fra helgen som jeg fikk lastet inn på maskinen i dag.


Champagnelunch fredag

Trym i fritt fall lørdag

Dagens liljer, svigermor sa jeg måtte legge ut bilde......

1 kommentar:

  1. NYT NYT NYT - og det med god samvittighet. Dette ser helt hærlig ut. Så er vi andre veldig heldige som får lov til å nyte deres gleder og få glede oss sammen med dere gjennom denne fine bloggen og disse flotte bildene. Trym i svevet var nok et blinkskudd. Tor Gustav (Hoffkommentator)

    SvarSlett