søndag 11. mars 2012

Lunch med kjæresten

Helgen er vel overstått her i Doha, og en ny uke med nye muligheter er i gang. Det har blitt stille på gjesterommet......

I går hadde vi husmøte, og alle fire deltok med både konstruktive og ikke så konstruktive innspill. Vi kom vel frem til noen fine "husregler" som vi alle kan prøve å leve opp til, også hadde Geir og jeg en runde alene til slutt.

Akkurat nå er jeg litt i "hvordan har familien Johansen det i Doha" modus... Vi har det totalt sett ganske bra kjennes det ut som, men det er de små tingene som blir så altfor store her nede! Lurer på om jeg ikke egner meg til å "gå hjemme" jeg altså..... Nyttårsforsetter mitt som var "enjoy life, not working" skranter litt om dagen. Jeg syntes jeg innfridde så godt de to første månedene i år. Jeg skal seriøst prøve å rette inn kursen igjen!

Geir har hatt "hjemmekontor" i dag, og da har vi benyttet anledningen til å "lunche" sammen i nærheten. Kjærestetid ønsker jeg å kalle det. I morgen skal Anne sitte barnevakt for oss, så blir det kjærestetid igjen!!! Lade, lade, lade........

På tide å få opp øynene igjen, for jeg har nok en av verdens beste kjærester! Savner flere av dere hjemme akkurat nå....

1 kommentar:

  1. Hærlig med kjærstetid. Livet blir aldri det vi hadde tenkt oss. Viktig med å skape de magiske øyeblikk. Nyt dagene fortsatt - og kjæresten.
    Tor Gustav

    SvarSlett