tirsdag 27. mars 2012

Sykebesøk.....

I dag leser jeg at dere har hatt sommer temperatur i Østfold. Det er dere vel undt! Kanskje du fikk spist lunch ute i det fri på bursdagen din Christin?

Her går vi fortsatt å venter på den blå himmelen. Det er godt og varmt, men vi vil ha SOL vi nå. I går natt regnet det i "bøtter og spann", og vi fikk konstantert at taket på gjesterommet er tett!!!! Det er meldt regn på fredag også, men etter det kommer sola vistnok for å bli i sånn ca trekvart år.......

Anne og jeg har vært på sykebesøk til en av de norske damene her nede. Hun har lagt over to uker på ett privatsykehus i Doha, og hadde en egen suite!! Må være såpass når man er innlagt på ett privatsykehus..... Hun kunne fortelle at de har fått "regning" med liste over alt hva de har "brukt" til henne under oppholdet. Hm... Jeg tenker vi hadde hatt litt av en jobb hjemme, hvis vi skulle begynne å føre opp alt hva vi benytter til pasientene våre på intensiven under oppholdet deres! Godt vi slipper det tenkte jeg....

Vi fikk overvært visitten, hvor urologen kom inn sammen med sykepleieren. En interessant opplevelse! Legen kom kledd i dress, og sykepleieren i en relativ enkel uniform. Etter noen velvalgte ord, avbrutt av meg som måtte spørre ut litt om blandt annet utstyret til pasienten, forsynte legen seg av konfekten som stod fremme!! Vel bekomme, bare å forsyne seg.... Trenger ikke spørre først eller bli tilbydt.

I eftermiddag har vi vært ute å spist middag, og vært å handlet videofilmer på kjøpesenteret "borti gata". Nå blir det film fremover...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar