mandag 12. mars 2012

"Hjemmekontor"

I dag tok jeg meg "hjemmekontor" rett og slett! Gutta har blitt både kjørt og hentet av Anne i dag, og da har jeg ikke hatt behov for å sette meg i "traktoren".

Vaskegutten kom blid og fornøyd i morges og vasket i vei. Imens satt jeg ute i bakhagen å spiste frokost og drakk kaffe og hørte på Radio Norge. Etter å ha ytret ønske om å få vasket et par vifter (har en stk på hvert bad, samt en på kjøkkenet) og gitt beskjed om at gjesterommet kunne stå uvasket stakk jeg "hjemmefra". Har rett og slett ikke samvittighet eller lyst til å være i huset når han vasker.... "Madam no work?!" "not today", som Anne svarte forrige dagen.

Så mens huset ble vasket lå jeg å hvilte meg på en solsenga ved bassenget. Må fortelle at jeg hadde vært å løpt en time før han kom, og at jeg spylte bakhage, takterasse og gårdsplassen etter at han hadde gått!

Geir har vært bizzy på jobb, og han håper og tror det vil roe seg litt for han nå! Iallefall på noen områder......

Vi har avsluttet dagen sammen bare vi to, men Anne har vært "guttepasser". Det ble middag, shopping og avrunding med både kaffe og kake. Herlig med en tur ut av huset bare vi to! Kjenner det gjorde godt.... Takk igjen fine Anne!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig. skulle gjerne tatt en tur. Vi har solgt huset vårt. Det er det stoooore hos oss i dag. Tor Gustav

    SvarSlett