fredag 9. mars 2012

Fotball igjen....

Tidlig i morges reiste svigermor hjem igjen etter tre uker her i Qatar. Vi har hatt noen fine uker sammen, og svigermor og jeg har vært sammen stort sett hele tiden. Jeg syntes jeg er heldig som har en så fin svigermor, vi har hatt mange gode opplevelser og samtaler sammen i løpet av tiden her nede.

Gutta og jeg har vært ved bassenget i formiddag. Det tok ikke så veldig lang tid før de var lei og ville hjem igjen. Jeg tar meg i å lure på om de er lei badelivet allerede? Antagelig ikke.... Bare ikke helt den store badedagen!

I hele eftermiddag og kveld har vi vært på fotballkamp. Vi hadde litt forventninger om at det kom til å komme mange mennesker, men den store mengden med publikum dukket egentlig aldri opp. Det var veldig glissent på stadium da England expat slo Scotland expat. Underholdenede kamp som endte 1-1 etter ordinær spilletid. Det ble ekstraomganger hvor England vant. Artig å se på flere av trenerne på EVO som var med å spilte.

"Hovedkampen", som det var i underkant av 4000 tilskuere på, var AL AHLI vs EL JAISH. Den endte 0-1.

Tage og de andre gutta i EVO fulgte spillerne inn på banen kledd i de respektive fotballdraktene Disse draktene fikk de til odel og eie, og gutta var så stolte! Veldig artig å se hvor stort dette var for de unge lovende fotballstjernene. I pausen spilte Tage og de andre "kamp" ute på banen, og Tage syntes det var helt topp å være del av en slik "happening".

Trym, som ikke har den store fotball interessen holdt ut i time etter time. Utrolig at han ikke la seg rett ut og protesterte og ville hjem. Klokka halv ni på kvelden var vi endelig ifølge Trym på vei hjemover. Da hadde vi vært på AL ARABI stadium siden klokken var halv tre!

Det ble fast food på veien og rett i seng for oss alle fire. I morgen tidlig blir det husmøte og forhåpentligvis en lat dag hjemme... God helg alle sammen!

Jeg har overskredet lagringskapasiteten på bloggen hva det gjelder bilder kom det opp i kveld, så jeg må lese litt om hvordan jeg kan løse det på best mulig måte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar