torsdag 22. desember 2011

Svigermor vel framme

Snøen har smeltet desverre.... I morges var det 4 plussgrader og da var det takk og forvel til det lille melisdrysset (lånte den jeg Geir...) som kom på Hvaler forrige dagen.

Gutta har vært på Kirkøy og lekt med Felix og Herman mens jeg var å klipte meg. De hadde det jo så kjekt, og jeg dro derfra med klump i halsen.... Må bare si til meg selv og gutta at vi må sette pris på den tiden vi har med venner mens vi er her hjemme.

Fra Kirkøy gikk turen videre til tante, Henric, Bjørn og Helene i byen. Henric på 21 måneder var blitt sjenert, men det tok ikke lang tid før gutta lekte sammen på gulvet.


Far og sønn....

Sjarmør Henric

Svigermor kom seg vel frem til Fredrikstad med toget, og Tage tok imot henne på perrongen. Trym og jeg hakk i hel... Etter å ha sjekket svigermor inn hos hyttenaboen, fikk vi overraskende besøk fra Holmestrand. Det var svigerfar sin bror Terje med kona Marbritt som hadde tatt turen over fjorden for å hilse på. Veldig hyggelig!

Nå ser vi frem til å få Geir hjem til Hvaler i morgen. Da tror jeg freden vil senke seg i hytta og vi vil alle roe ned. Jeg kjenner at det skal bli godt nå. Dagene har vært fulle av trivelige avtaler. Nå kommer det rolige juledager med nærmeste familie. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar