søndag 18. desember 2011

Rolig...

Vi har hatt en stille og rolig dag på hytta....

 Familien Svane  kom i dag......

I morges var det minus 0,5 grader da vi stod opp. Da kjente jeg at det hadde vært kjekt med noen vinterklær! I går hadde jeg et misslykket forsøk på å få tak i leietakeren vår. Jeg la igjen beskjed på svareren om at gutta skal på skolen i morgen og at de trenger klær.... Vel, jeg har ikke hørt et pip i dag, og kjenner egentlig at jeg er ganske skuffet!


Klare for kinotur

Gutta får dra på skolen i morgen med det de har av klær, også drar jeg å ringer på døra vår(!) i morgen eftermiddag. Nå skal det sies at jeg har alliert meg med kompiser med lån av handsker!!

Vi har delt 2. etasje på hytta med tantebarnet Odin i natt. Gutta boys koser seg sammen, og i går kveld gikk det mye i pc spill. Det var dyrehageprosjekt på høyt plan... Nå ønsker selvfølgelig gutta seg "dyrehagespill" til jul!


Kino her we come.....

I eftermiddag har vi vært å sett Alvin og gjengen 3 på kino. Litt usikker på hvem som lo høyest av mamma eller meg;0) Kjekk film som jeg gjerne anbefaler....

Kvelden har jeg delt med verdens beste Gro i Fredrikstad!

Fine Gro i julegata

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar