tirsdag 27. desember 2011

Pinnekjøtt

I natt har søskenbarnet til Dagmar vært på besøk...... Gutta og jeg sover på hemsen, og der høres været utenfor ganske godt! Vinden har ult, veggene har ristet og jeg har ikke hørt snorkingen til pappa. Jeg syntes dog vi slipper billig unna sammenlignet med mange andre steder i Norge. Østfold er et  fredlig sted å bo.

Vi har vært å fått revaksinert oss i dag og det gikk over all forventning. Ikke kjekt å få stikk... Desverre må jeg si at jeg foretrekker å stikke fremfor å bli stukket selv.

Fra "stikking" gikk turen videre for å få kjøpt akebrett. Vi hadde håpet å få tak i ett stort flatt plastbrett som tåler en støyt i ørken, men det fant vi desverre ikke. Det ligger nå ann til at vi får være fornøyde med to par jetski for gøy i ørken. Jeg skal definitivt legge ut bilder av Geir når han prøver de....

Pinnekjøtt stod på menyen i dag, og pinnekjøtt ble det! Vi fikk besøk av Bjørg og Odd og hadde en trivelig eftermiddag sammen. Synd vi måtte kjøre avgårde så tidlig til Søndre Skipstad hvor vi hadde en avtale med leieboerne. Alltid kjekt å se dere Bjørg og Odd!

Denne gangen tok jeg med soveposer, fleecejakker og noen småting til gutta. Jeg tror ikke vi kommer til å fryse neste gang vi overnatter i ørken. Vi tok også et kort besøk til Ingar og Line på Søndre Skipstad og det er vi veldig glade for at vi gjorde....  Fine naboene våre!

I morgen reiser svigermor hjem. Dagene har gått så altfor fort. Vi har hatt fine dager sammen på Hvaler, og jeg syntes vi er heldige som har hatt muligheten til å feire julen her sammen. Trøsten er at svigermor og Lars Thomas, eldstegutten til Geir kommer på besøk i vinterferien.

Vi skal på Søndre Skipstad i morgen eftermiddag også. Da går turen til Oscar, Anna, Espen og Svetlana. Vi gleder oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar