tirsdag 6. desember 2011

Biljard

Her i compounden har vi i tillegg til et fint bassengområde, squashbane, tennisbane (ute og inne), ballbinge, treningsrom, butikk og lekeplass også et flott biljardrom! Dit forsvant gutta da vi hadde spist middag i kveld. Maiden- det vil si meg, ble igjen for å rydde opp!! Å ha maid er kanskje undervurdert.....

Gutta spilte og hadde det artig helt til Tage tapte over Geir. Kan ikke forstå hvem han har det vinnerinstinktet fra.






                       


Geir har jobbet mye de siste dagene, men i dag kom han hjem i "rett tid". Når han jobber lange dager er det ikke mye han ser til hverken gutta eller meg.... Jeg la frem forslaget ditt Arnfinn, om at han kan "overta" bloggen en liten periode, men jeg har over hodet ikke fått noen som helst respons!

Været har ligget stabilt rundt 20-22 grader på dagtid den siste tiden, men på morgenen er det 15-16. Jeg hadde ikke trodd vi kom til å fryse her i år, men det har vi altså gjort. Vi har blitt vandt med varmen og syntes det er kjølig med 15 grader. I formiddag satt jeg litt på terassen, og det var kjempedeilig å nyte sola;0)  Jeg leser jo at det snør og sludder på Hvaler, så overgangen neste uke kommer til å bli stor.


En liten matbit på  trappa i dag...

I morgen tidlig skal jeg på Arabisk assembly. Trym skal være med å synge, men han syntes ikke noe om det... Jeg har en opplevelse om at han syntes det å opptre egentlig er ganske ok, men arabisk derimot er ikke ok! Jeg kan forstå frustrasjonen deres med å lære arabisk....

1 kommentar:

  1. Jeg liker den nye stilen deres, med tunge møbler med utskjæringer. Vinner instinkt er bra, at barna er flinkere en oss tuder på at utviklingen går rett vei. Når det gjelder arabisk språk må dere se på det som en gave. Tenk hvor ofte du har sittet i en taxi her hjemme uten å bli forstått, nå kan dere faktisk forklare hvor dere skal. Frusterende ja, men sikker dobbelt frusterende for de om har norsk kurs i Norge. God tur hjem. Jeg og Pernille drar til India i jula :)

    ab

    SvarSlett