søndag 25. desember 2011

Jul......

Julaften hadde vi strålende vær på Bukkholmen.


Luftetur på øya

Alle gutta i familien Johansen og svigermor dro til byen på formiddagen. Der møtte de boren min Lasse, med barna Lea og Odin. Helt fra jeg var liten og så langt tilbake jeg kan huske, dro Lasse, pappa og jeg til byen på julaften. I ettertid forstod jeg jo hvorfor..... Mamma var da alene og forberedte mat og hus til kvelden! Vi pleide alltid å få kjøpe oss en ekstra gave denne dagen, samt at vi kjøpte en til mamma. Etter handleturen pleide vi å gå på Bjørnen. Der spilte vi biljard og pilkast og drakk brus!! Jeg husker veldig godt at det var stas..... Gode barndomsminner. Bjørnen er nedlagt for mange år siden, og det er mange år siden jeg var med til byen på julaften. Mamma sin rolle har også blitt min, og i år ble vi to hjemme på hytta sammen.

Vi laga mat, dekte bord og kosa oss å så på Tre nøtter til Askepott!


Trym tok bilde av søstrene Wilma og Lindis......


Trym fornøyd med ørkenantrekk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar