torsdag 29. desember 2011

Siste dag i Norge for i år....

Først må jeg beklager til alle dere 90 som var innom siden min i går og ikke kunne lese noe nytt innlegg..... Jeg syntes det er veldig artig at så mange følger oss.

Nå har gutta og jeg vært hjemme i to uker. Vi har møtt familie, venner og bekjente stort sett hver eneste dag. Jeg syntes vi har vært heldige som har fått truffet så mange på så kort tid. Vi har virkelig kosa oss, og "vennebegeret" er fylt opp til randen før hjemreisen i morgen!

Vi kunne knapt hatt en bedre avslutning på ferien vår i Norge enn vi har hatt i dag. Dagen startet vi med frokostbesøk i Råde hos Alexander, Tor Gustav og Kjersti. Vi spiste, prata, drakk kaffe, spiste og prata mer og drakk enda mer kaffe.... Vi ble også underholdt av både Alexander og Tor Gustav som tryllet. Alle ble vi imponert, og kanskje mest over Alexander!



Fra Råde gikk turen til Sebastian, Alex og Gro på Missingmyr. Et lite kort, men koselig besøk. Alle gutta lekte fint sammen, og Sebastian ble kjørt over stuegulvene på bilen i full fart. Stas for både sjåfør og passasjer....



I eftermiddag kom Lasse, Lene, Odin og Lea en tur innom på hytta og julematen ble byttet ut mot pizza fra Pizzaexpressen!

Nå går det i pakking..... Jeg håper virkelig vi får plass til all leverposteien, primen, brunosten og pølsene jeg har vært å kjøpt!

Både Geir og jeg syntes det skal bli fint å komme hjem i morgen. Nå tenker jeg at det er i Qatar vi bor og det er der vi har hjemmet vårt.... Gutta derimot deler ikke det samme synet. De gleder seg ikke til hjemreisen. Trym syntes det skal bli fint å komme hjem til sykkelen og badebassenget, men Tage vil ikke reise....

Vi får håpe og tro at det kommer til å gå greit i morgen når vi setter kursen mot Gardermoen og Qatar.   

4 kommentarer:

  1. Det var veldig hyggelig å få besøk av dere. God tur tilbake og må dere få et fint år.

    SvarSlett
  2. Hei igjen på tampen av 2011!!!
    Kjekkt å lese at dere har hatt en fin ferie i Norge og nesten alle gleder seg til å reise "hjem". God tur og et riktig Godt Nytt År ønskes fra Lisbeth N.

    SvarSlett
  3. artig æ lese om julen i norge bestefar

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til dere alle sammen!

    Claus har forsøkt å fikse webkameraet vårt, men det er visstnok veldig kornete bilder. Spørs om vi må investere i et nytt... Kan uansett prate på Skype, lyden fungerer og jeg ser jo dere;)
    Må få til det nå, det er så lenge siden!!!
    Klem til dere alle, Beate...

    SvarSlett