fredag 16. september 2011

Fri....

Hurra for fredag og fri.... I dag har vi vært på besøk hos en dansk familie. Det er deilig å være norsk sammen med dansker i Qatar også;0) Veldig trivelige mennesker, og vi ser nok mere til de her nede. Det er ganger jeg, og sikkert andre med meg kjenner at "yes" de liker jeg... Her er et bilde av de sittende på trappa foran huset (datteren var ikke hjemme..).



Et nydelig hus hadde de også,  noe jeg ble litt misunnelig på kjente jeg ;0) Gutta og vi voksne nøt sol og bading. Herlig..


Nå begynner vistnok utesesongen her nede! Og ifølge familien vi besøkte i dag, kommer vi hit til landet på den beste årstiden. I Qatar oppholder man seg utendørs 8 måneder i året og inne i 4. De 4 innendørs er selvsagt på sommeren pga varmen. Å ha en deilig uteplass er derfor et " must" tenker vi... Så da blir det ut å sjekke markedet for hagemøbler til uka.

I kveld fikk vi nøklene til huset, så i morgen blir det flytting. Sitter i kveld med en følelse at det blir litt midlertidlig i det huset, men hvem vet. Kontrakten på huset går ut oktober, så fra 1. november kan vi eventuelt finne oss et annet hus. Jeg kommer til å benytte meg av muligheten til å "snuse" litt rundt i boligmarkedet for å se hva som finnes. Å overta et hus midlertidig er visst ganske vanlig her nede har jeg forstått.

Gutta har smilt og vært fornøyde i hele dag. Det er også første dagen hvor jeg har kunnet ta bilde av Tage uten at han har snudd seg vekk, eller har insistert på å ikke bli tatt bilde av.

     
                               Stas å få fotografer et smilende fjes av Tage...


                                         Happy....


                                       Blide og fornøyde alle sammen i dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar