tirsdag 13. september 2011

Bading

I morges trodde jeg det skulle gå litt lettere å levere gutta i klasserommene, men...... Tage gråt, Trym gråt og jeg gråt. Herregud for en gjeng!! Ikke så rart gutta gråter litt og er lei seg, men jeg burde vel holdt igjen... Søren ikke lett altså. Ble ikke bedre etter jeg fylte 40 år heller det der med følelser og tårer.

Nok om det. Når jeg henta de igjen klokka 1330, hadde begge hatt det "fine thank you". I følge Mrs Fathers, læreren til Trym hadde hun sett ham smile i dag. Han hadde til og med ledd sa hun. Hurra hurra.

Tage hadde vært på skattejakt og hatt arabisk undervisning, og som sagt hatt det "greit". Tage får daglig besøk av en norsk gutt som går i klassen over han. Han hjelper Tage litt med engelsk forståelsen slik jeg har forstått det. Dette er selvfølgelig Trym litt misunnelig på.

Eftermiddagen har gutta og jeg tilbragt ved og i bassenget i compounden vi skal flytte til. Det var kjempedeilig. Vi bada og kosa oss. Smugkikka på en gjeng med meget aktive gutter i 12-13 års alderen i bassenget. Hjelp, er det sånn det blir tenkte jeg...

Tage leser og Trym følger med....


Trym venter på pappa. Han har kontor i bygget bak. Vi møtte Geir og spiste middag før vi returnerte hjem til senga.... Begynner å se frem til å lage litt mat igjen kjenner jeg;o)

I går fikk Tage mail fra Herman og Felix, klassekompiser. Stor stas. Han svarte tilbake i kveld og vi hadde en artig seanse på sengekanten. Får håpe latteren og smile møter meg i morgen tidlig også.. 

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei på dere :) Tenker på dere og kjenner på mammafølelsen om det er riktig det man har gjort.. Men barn venner seg fort da.. Elia har sett på bildene og misunner dere bassenget :) Vi savner storscoreren Tage og i morgen er det Torp..huff.. Siri brukte hornet i forrige kamp og da tenkte vi litt ekstra på dere :) Klemmer fra Karin!

    SvarSlett