lørdag 17. september 2011

Flytting

I dag startet dagen med flytting klokka 0700. Good morning.... "Flyttegutta" var tidlig på'n kan en si. Å siden har det gått i ett.... Sliten jeg nå ennå klokken bare er 2130.

Vi har pakket og bært og vaska og rydda. Men er selvfølgelig ikke ferdige. Jeg tenker det blir den o' store pakke ut dagen i morgen når gutta er på skolen. "Flyttegutta" holdt på i flere timene med kjøring, bæring og montering.

I dag blir det ingen bilder, men jeg skal få tatt noen av og i huset i morgen slik at dere kan få se hvordan det er her...

I morgen er det skolen og oppstart med fotball for Trym. Det blir spennende. Gutta begynner også med lekser i uken som kommer, så jeg forbereder meg på noen utfordringer.... Hjelp!!

Sorry, men nattinatt på meg nå.... Kommer sterkere tilbake;0)

P.S Håper det gikk fint med jentene som løp Birken i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar