søndag 29. april 2012

VARMT!!

I dag var det meldt 42 grader, og værmeldingen gikk i oppfyllelse! Det er skikkelig varmt her nå... Jeg gikk meg en tur til bassenget i formiddag, og der gikk det ikke ann å ligge på solsenga lenge i sola! Det ble bading og lesing i skyggen... Jeg syntes å erindre den samme varmen da vi kom i september.

Gutta er i gang med ECO WEEK på skolen. Fokuset er blandt annet gjenbruk og reduksjon av papir, redusere søppel osv. I dag var det inspeksjon av lunchboxer mtp avfall, og da ble det smilefjes klistremerke på boksen. Hurra!

Jeg har hatt besøk av internett innstallatør i morges. Han kom 20 minutter FØR tiden blid som ei sol. Oppdraget var å aktivere nettet som ble lagt for et par måneder siden, og det klarte han til gangs. Nå har vi fått trådløst nett i hele huset, samt på takterassen! Fantastisk... Jeg ble så glad at jeg ville tipse han, men da takket han høflig nei... "eh... no?". "No thanks... I'm fine". Da jeg så det lå ett par Ray Ban briller på bordet sammen med papirene hans, tenkte jeg at- jo han var nok "fine" han. Geir trodde kanskje han var Qatarer, da jeg fortalte han om opplevelsen. Godt å tenke på at det kanskje er noen Qatarere som jobber her i landet også! Altfor mange "går tur" på kjøpesenter i dishdash- sammen med blandt annet meg!

1 kommentar:

  1. Hærlig å kunne glede seg over slike gleder. Å samle på postitive opplevelser store og små er viktig. Måtte le litt av kommentaren i går ja - badetemperatur på 25 grader + var svalende. Vi har hatt en fin dag her hjemme med barnedåp for yngste barnebarn. Nok en milepel. Med ønske om en fin uke. Tor Gustav :-)

    SvarSlett