tirsdag 3. april 2012

Skoleferie

Endelig skoleferie!! Jeg syntes egentlig ikke det var lenge siden de hadde ferie, men det kan jeg selvfølgelig ikke si til gutta....

Marco har blitt med hjem fra skolen i dag og skal sove over til i morgen. Det er stor stas for alle tre, og i morgen regner jeg med at det blir bading.

Anne har hatt den o' store bakedagen i dag, så etter skolen fikk vi servert skoleboller og hvetekrans. Som om ikke det var nok, bød hun også på påskemarsipan!!! Jippi....

Frem til i dag er det lenge siden jeg var øyenvitne til en kollisjon. Lenge vil si et par uker.. Bilkjøringen her nede er som jeg har skrevet om så mange ganger før helt helt utrolig!! Er det en mulighet for å presse seg forbi eller komme et par sekunder fortere frem til FULL STOPP benytter de fleste arabere seg av akkurat den muligheten.

På vei til skolen i eftermiddag skulle bilen foran meg også rett frem i rundkjøringen, det skulle derimot ikke han som kjørte i filen til HØYRE for oss. Han skulle videre gjennom rundkjøringen. Resultatet ble at han ved siden av meg "kjørte av" venstre front støtfanger på bilen foran meg!!! Jeg måtte "lirke" meg forbi på venstre side av bilen foran meg som ble påkjørt for å komme meg videre. Ble litt "satt ut" for å si det mildt. Ved første anledning sendte jeg en tekstmelding til Geir med "obs kræsj". Ikke så veldig gjennomtenkt handling av meg, for når jeg satte meg i bilen etter å ha hentet gutta, var det ubesvart anrop og tekstmelding fra en bekymret mann!!! Ikke så rart.....

Mens gutta har spilt Wii, har Geir og jeg spilt squash. Det begynner å ta seg opp, så kanskje det begynner å bli på tide med litt regler?!

Jeg ser og leser at mange av dere har, og er på påskeferie. Det ser så fint ut på bilder dere deler på Facebook. Kos dere og ta vare på hverandre.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar