onsdag 25. april 2012

Strandliv...

Gud så heldig jeg er... og jeg mener det! Med gutta vel plassert på skolen, og med en spinningtime fersk i lårene "bars" det rett i bikinien!

Jeg har tilbragt formiddagen ved hotell Intercontinental... For spesielt interesserte se link http://www.facebook.com/InterContinentalDoha?ref=ts

I Doha er det ikke bare bare å gå på en strand. Det finnes knapt en offentlig strand i byen, og vil man på stranda i byen må man betale seg inn på ett hotell. Dette koster vel mye, men noen dager i uken har de "ladys day" hvor det er akseptable priser... Så i dag ble det strandliv i Doha for første gang for meg. Kjempedeilig!! Har virkelig kost meg sammen med Cicci.

Der tok jeg jo flere fine bilder, og spesielt ett av et par norske damer som jeg tilfeldigvis møtte... Men, jeg får ikke kjøpt mer lagringsplass på bloggen. Enten er det bank kortet eller Google det er noe galt med!!!! Ah.... Ikke noe kjekt. Geir er på jobb, men jeg håper han kan bidra med hjelp til problemet.

Man blir litt "virkelighetsfjern" av å være så langt hjemmefra. I morges fikk jeg vite at ei god venninne er blitt syk, og da er det trist å være så langt borte..... Tenker på dere! Ta vare på hverandre alle sammen der ute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar