søndag 22. april 2012

Bursdag igjen!

Ny bursdag og denne gangen min egen! Enn at det er ett år siden jeg feiret 40 års dagen min hjemme på Hvaler med gode venninner! Glad i dere.... I dag våknet jeg til gave og  bursdagssang ved sengen. De kjekke gutta mine stod småtrøtte å sang. Ikke så rart siden klokka bare var seks på morgenen.

Jeg har hatt lunchdate med Geir, og valget ble italiensk. Pasta og pizza ble både lunch og middag for oss to i dag. 

I kveld har vi sittet på takterassen å spist kake og hatt underholdning av gutta. Sang og dans, både hver for seg og sammen! 

Kake på takterassen

Trym har danseshow

Blomster fra kjæresten

Nå blir det champagne på taket med kjæresten. Takk for alle koselig hilsener på dagen min!

2 kommentarer:

  1. Dette er jo bare hærlig og rørende. Igjen - Gratulerer så mye. Hyggelig at det er du som blir feiret i dag. Tor Gustav og Kjersti

    SvarSlett