lørdag 21. april 2012

"Bowling bursdag"

Vi har feiret bursdagen til Tage på Qatar bowlingsenter i dag! 12 gutter, Geir og meg. Det ble selvsagt en lagkonkurranse ut av det, og Tage sitt lag vant med noen få poeng over det andre laget. I løpet av de to timene vi hadde leid banene, klarte de å få spilt hele tre runder. Det gikk det unna med kastene, og det var mange flinke gutter. Jeg hadde selvfølgelig blitt slått av de fleste, og det var helt greit at jeg ikke var med i dag.

Filippineren i resturanten (!) viste ikke hvor godt han skulle gjøre det for oss. Han dekket på bord, blåste opp ballonger og pyntet opp med den pynten han hadde tilgjengelig. Det ble riktig så bra, og Tage var storfornøyd. Hamburger og hjemmelaget sjokoladekake gikk ned på høykant hos de fleste.







Det ble pengegaver og ande gaver, og noen av bursdagspengene ble brukt til to nye skilpadder på vei hjem. Det er to aktive sådanne, så vi håper de vil "live" opp de to andre litt etterhvert... Artig å se hvordan de to nye svømte i full fart rundt i karet nå i kveld.

Trym fikk kjøpt seg en rensepumpe og to nye fisker. De to er litt større enn den som ble spist opp forrige dagen... Det blir spennende å se hvor mange fisker som svømmer i akvariumet i morgen tidlig!

6 kommentarer:

  1. Så gøy. Da var det nok et fornøyd bursdagsbarn her. Jeg har ikke fått fulgt bloggen på noen dager for jeg har vært i Nord Norge noen dager - og jeg har også fått fisk - litt større håper jeg. I am Back. Så - GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DU OGSÅ LINDIS. Håper du også får en fin feiring. Vi skal synge bursdagssang for deg her oppe i Nord. Dagen feires med Brownies kake og flagg. Varme gode klemmer fra oss i Råde.Hils alle. Tor Gustav

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fine dere er alle sammen! Vært på lunch med min kjære. Kakerester i eftermiddag når Geir kommer hjem.klem

      Slett
  2. Hei igjen og GRATULERER med dagen, Lindis! Håper du også feires med kake m/lys :-)
    Klem Lisbeth N.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisbeth, så hyggelig!. Det blir kakerester fra i går på oss;0) varm klem

      Slett
  3. hei Tage!! Gratulerer så mye med dagen! høres ut som du har hatt en fin bursdag. Håper du fikk mange fine gaver. Øy, Tage, nå har du nesten tatt igjen meg når det gjelder håret!!! kult:) Du Lindis, gratulerer med dagen du også!!håper du har hatt en like fin dag som Tage!!! Hils til Trym fra oss. Hilsen Felix & Herman. Mamma & pappa hilser også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei fine Felix og Herman- og Siri. Takk for koselig hilsen! Tage sover- skal hilse han i morgen...... Varm klem

      Slett