søndag 16. september 2012

Spinning...

Jeg er hekta! Spinning er helt topp om dagen, og jeg kjenner ikke lenger ubehag når jeg sitter. Fy søren, det er ikke noe særlig "der nede" etter de første timene på ett sykkelsetet! Tidligere kunne jeg ikke forstå hva som var så kjekt med å stå eller sitte på en spinningsykkel. Nå forstår jeg! Sammen med damer i alle aldre, små og store spinner jeg til dunkende musikk og en instruktør som pusher oss videre. "Jalla jalla", som på arabisk betyr "kom igjen, fortere " er en jevnlig kommentar i salen...  

I eftermiddag, kunne Tage fortelle at han hadde fått plass på skolelaget i "Indoor Athletics". Fotballlaget er ennå ikke klart, men det kommer vel beskjed. Trym var like stolt som Tage over tildelt plass...

Trym har hatt "playdate" hjemme hos en kamerat i eftermiddag, og jeg ble med på lasset. Jeg satt og "blomstret" på kjøkkenet, og fikk vite av mammaen til kamerataen til Trym at "you knew more people in the school then I do after all this years...". Eh, vel, jo, ja... Tok det først litt ille opp, men dere som kjenner meg, vet jo at jeg "prater...". Relasjonsbygging velger jeg å kalle det!

Å komme hjem sultne med bilen full av matvarer, og en stk trøtt gutt som ikke har gjort lekser er ingen problem når man har hushjelp! Trym og jeg gjorde lekser, Nirmala pakka ut varer og laget middag, og en halvtime senere satt vi å spiste nydelig kylling i sursøtsaus! Livet i Doha er godt om dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar