onsdag 12. september 2012

Barnebursdag

Først, vil jeg innrømme at jeg holdt på å kjøre inn i en bil i formiddag! Kræsje rett og slett... Også jeg, som er så irritert og oppgitt over araberne. Jeg var i gang med "svingen" til venstre idet jeg ser noe stort og hvitt nærme seg med "lynets" hastighet... Fy flate det var nære, og jeg har ALDRI sett noen har fekta og kava så ille med hodet og armer på en gang her nede. Kunne sjåføren i bilen jeg holdt på å kjøre inn i gått ut, samtidig med at han fektet og kavet hadde han definitivt gjort det. Puh... Vet egentlig ikke hva jeg skal skylde på. Om det var fordi jeg var så mett etter en lang og deilig lunch med Geir, Cissi og Anders, eller pga varmen i bilen, eller?

Eftermiddagens "happening" har vært bursdagen til Thea. Begge gutta, samt 24 andre barn lekte og koste seg veldig på ett sted som heter for Jungel Zone. Ett innendørs lekeland, inklusiv tivoli. Må være såpass når vi bor i Qatar. Tivoli innomhus mener jeg...

Fine Thea og Trym


Vi ble underholdt av ivrige barn, tryllekunstner og balansekunstner og akrobat! Noen av numrene imponerte mer enn andre, men det var ett par veldig bra! Korttriks blir jeg alltid imponert av, og til deg Tor Gustav: han hadde ett triks med en champagneflaske som var veldig bra! Pynta seg hadde han også gjort...

Tryllekunstneren i aksjon

Da vi kom hjem i kveld, stod bordet dekket til meg ene og alene! Gutta hadde spist i bursdag, og Geir er ute med kolleger å spiser middag. Jeg hadde forberedt Nirmala på at hun kunne lage middag til bare oss to i kveld dersom hun selv ville ha middag. Middag ble det, og den stod som sagt klar på bordet med lysene tent da vi kom hjem! Det er jo bare digg da...



1 kommentar:

  1. Hmmm... har noe å lære der sikkert ja. var jo litt lik meg da. Tor Gustav

    SvarSlett