tirsdag 4. september 2012

Nellie is back

I formiddag har vi hatt besøk av Nellie og Cicci, og det var veldig kjekt å se begge to igjen. Trym var ikke så veldig klar for å "passe" Nellie igjen, men da jeg sa de skulle komme på besøk ble han strålende fornøyd! Da de skulle gå hjem igjen, måtte Cicci dra henne med seg ut døra. Jeg tolker det slik at hun hadde det bra de ukene hun bodde her.

Nellie


Vi har hatt det veldig stille og rolig etter at vi kom tilbake fra Norge. Gutta er fornøyde med å være her hjemme, og temperaturen ute gjør at jeg ikke har mast på de om å finne på noe ute. De bygger lego, spiller Wii, bygger mer lego og spiller enda mere Wii. Innimellom blir det også litt bading i badebassenget.

Geir har vært daglig i gymen etter han kom tilbake, og jeg har også kommet i gang! Forrige dagen da han og jeg løp side om side, kom gutta også å ville løpe. Da endte det med at vi løp ved siden av hverandre alle sammen på hver vår mølle.

Ute er det godt og varmt, og luftfuktigheten er på "vår side" akkurat nå. Det er absolutt levelig å sitte ute om kvelden uten at svetten renner...

Ny opplæring av Niramala er unnagjort, og nå håper og tror jeg at hun vet hvordan Madam vil ha det. Hun er ei fin dame å ha i huset, så jeg velger å tro at det kommer til å gå bra!    

1 kommentar:

  1. Så morro og lese hva du opplever i Doha. Ikke helt ulikt mine erfaringer så langt! Her er det utrolig dyrt alt mulig. Og som jeg skjønte på deg var det ikke det i Doha. Jeg vil påstå at matvarer er minst dobbelt så dyrt som hjemme! Taxi er billig!! Blomster er billig. Møbler som er etter en Nordmanns smak - dyrt! Men for et spennende sted!! Jøjemeg! Ser at dette blir noen spennende år! Jeg tenkte jeg skulle forsøke å starte opp guttene mine på Globalskolen etter jul. Blir morro å følge deg videre! Klem Bente

    SvarSlett