onsdag 26. september 2012

Middag i Souqen

"Dinner for two"
I kveld har Geir og jeg vært i Souqen helt alene. Ikke at vi hadde souqen for oss selv, men vi var alene uten gutta. Og der traff vi tilfeldigvis på en norsk familie som kom til Qatar nå etter sommeren. Jeg presenterte meg, og fikk til svar noe sånn som "det er deg jo... Lindis fra Hvaler-Doha". "Jeg eh..." Joda, hun hadde "funnet" bloggen min hjemme i Norge, etter at de selv fikk jobb her i Qatar. Det oppleves jo litt rart, at mennensker jeg ikke kjenner eller har noen forhold til kjenner meg igjen... Geir flira og sa jeg var A, B, C, D, E, F, G... kjendis kanskje. He he...

Det ble parfyme på oss begge to i kveld...

Legger ved ett bilde av det fine Norgessmykket som Anne fikk laget i Gullsouqen. Dette koster ca 2000 norske kroner, 5g i 18 karats gull. I 14 karats gull ca 1400 kroner, begge med en liten diamant. Jeg vet ikke hvor mye det koster i Norge...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar