fredag 5. oktober 2012

Uhuru Peak!

Jeg kan fortelle at Geir og resten av reisefølget nådde Uhuru Peak, 5895 m på Kilimanjaro i dag. I natt sover de over i Mweka camp på 3100 m, og i morgen bli det retur til hotellet. Vi gleder oss allerede til å få han hjem... Jeg må få kunne fortelle at jeg er stolt av kjæresten min!

Her hjemme "går no dagan", og vi har vært med Tage på fotball "trial" igjen i dag. Siste nytt er at vi får en mail i morgen som forteller oss om hvilken gruppe han tilhører. Det nye av året i EVO, er ifølge noen veldig ivrige pappaer at det blir en egen Academy gruppe som trener tre ganger i uken. Her skal det med andre ord avles og satses... Dagens trening midt på dagen, i 44 grader bar preg av mange slitne og varme barn! Tage som har vært syk de siste dagene, måtte ha en liten pause pga overoppheting rett og slett...

Gårsdagen gikk til matlaging og forberedelse til jentefesten, og jeg fikk inntrykk at vi alle hadde en kjekk kveld. Fine damer, samt god mat og drikke sørget for en herlig kveld!





I morgen har vi planer om ørkentur, men med en Trym som la seg i kveld med vond hals og feber spøker det litt...

Til slutt i dag, vil jeg gjerne gi dere lesere en utfordring... Legg igjen en liten kommentar, det varmer! Du trykker på "kommenarfeltet", så skriver du  i "legg inn en kommentar" feltet. Deretter velger du "kommenter som" ved å velge en profil (om du har en yahoo eller google konto) eller velge anonym (husk å skrive navnet ditt i kommentaren da). Skriv en kommentar, trykk på "foråndsvisning" og deretter på "publiser"! Lykke til...

4 kommentarer:

  1. Hei igjen! Synes det er spennede å lese å se på bilder om dagene i Doha. Tenker p de som kom seg til toppen og snart er på vei hjem til Doha. Tenk for en opplevelse. Ønsker dere en fin tid i Doha.
    Fra solfrid (mamma til Linda)

    SvarSlett
  2. Veldig artig å lese om dagene deres, Lindis! Litt mer eksotisk enn her kan en si...hehe... Her har det vært nydelig høstvær i går og i dag, så dagene har blitt benyttet til turer ved sjøen og i skogen med dertil hørende bål og grilling av pølser :) Fortsatt gos helg! Her drar det seg mot slutten av høstferien... klem Karianne

    SvarSlett
  3. Hei Lindis. Jeg følger fortsatt med på bloggen din og storkoser meg når jeg leser den. Idag er det en nydelig dag her hjemme. Venter på at kællen skal våkne etter vakta si,så tar viboss en skogstur opp i fredrikstad marka klem fra Vesla

    SvarSlett
  4. Hellu!!eg e så glad for at eg har fått lov te å ble kjent med deg,Geir,Tage og Trym!Setter veldig stor pris på dere alle sammen og på det vi opplever sammen.Du er ett så varmt og godt menneske som sprer så mye glede og kjærlighet rundt deg!Vi gleder oss masse til vi skal på tur sammen i desember..Takk Lindis.....Og så e du kjempeflink å blogge,veldig artig å lese,also in english,he he.

    Varm klem fra Anne

    SvarSlett