lørdag 20. oktober 2012

Å dagene går...

Det har vært stille fra meg de siste dagene, og jeg vil påstå at hovedgrunnen er at jeg ikke får lagt inn bilder... Men, vi får se om det løser seg!

Helgen nærmer seg slutten, og vi har hatt en deilig helg. I går var vi hos Ebbe og Caroline, og deltok i "Sportsbattle". Vi var 16 voksne og 10 barn som kjempet om seieren i ulike disipliner. For de av dere som har fulgt oss, husker dere kanskje at vi hadde en "Foodbattle" i fjor med de samme deltakerne. Danskene vant den kampen, og vi var veldig revansjelystne! I går konkurrerte vi i bordtennis, biljard, dans (på WII), minigolf og "surprise" (går ikke nærmere inn på det).

Vi hadde en veldig artig eftermiddag og kveld, og måtte igjen tåle å bli slått av danskene- på streken! Jeg klarte ikke å unngå å si at det iallefall ikke stod på innsatsen min! Med tre seire og en andreplass på fire øvelser, må jeg vel kunne si at konkurranseinstinktet mitt fremdeles "lever"...  Gutta var delvis aktive i konkurransen, men det var stort sett vi voksne som konkurrerte. Det var selvfølgelig mest gøy, men det var flere av oss som virkelig hentet frem vinner instinktet! Flirer...




1 kommentar:

  1. Det hørtes gøy ut! Tror jammen det er noe jeg må kopiere!! :-) Klem Bente

    SvarSlett