torsdag 11. oktober 2012

Kamp igjen...

Da er fotballsesongen i gang for Tage, og i går var det kamp igjen mot Aspire, i Aspire Dome! EVO spilte bra, og ifølge Tage vant de alle tre kampene. Jeg vet ikke om det stemmer helt, men jeg fikk med meg at det ble mange mål på EVO gutta.

Mens Geir er tilbake i hverdagen på jobb, er jeg opptatt med mitt sosiale liv... Det er som jeg har skrevet tidligere, ikke vanskelig å få dagene til å gå. I går morges var jeg på "Coffee morning" med mammer i klassen til Trym. Vi var 6 damer som møtte opp. Noen av de vet jeg om fra i fjor, men flere er nye fra klassen hans i år.

Fra en eftermiddag i Aspire Dome, gikk turen rett hjem til klesskift og 10 minutter på badet. Norskeklubben hadde "Ølkveld" i går, og vi var 8 damer som kosa oss veldig på en utebar "høyt oppe i lufta"... Det var ingen som drakk øl, men derimot frozen Margarita og mojito... Digg!

I morgen skal Geir og flere med ham fra COWI delta på Aquathon, og vi skal selvfølgelig være med å heie!

1 kommentar:

  1. It's a hard life.. he he.. Fantastsik! Nyyyyyt! Hong Kong klem Bente

    SvarSlett