mandag 5. november 2012

Svømmetrening!

Da er endelig Trym- og Tage igang med svømming. Etter å ha ventet og ventet på å høre noe fra svømmeskolen, ble det til at jeg fikk engasjert en privat svømmelærer. Han kommer hit vi bor, så lettere kan vi iallefall ikke få det. Muligheten til å engasjere en privat svømmelærer til gutta, ville jo være umulig hjemme i Norge! Jeg tror de begge vil ha god utbytte av treningen, og Mahmood fra Egypt var svært engasjert.

I går var altså første time, og Trym behersker allerede krål. Veldig bra jobba! Det gikk unna med instrukser så de måtte definitivt følge med. Ikke noe "hvilehjem" der altså...





Jeg var spent på hvordan Tage ville opptre på fotball trening 2,5 time senere. Jeg kunne ikke se antydning til at han hadde hatt en time svømmetrening tidligere på dagen, så da så... Det er godt at små barn er fulle av energi.

Ellers kan jeg fortelle at jeg holder jeg på å forberede huset til å ta imot fem kolleger fra intensiven som kommer i morgen tidlig. Nå er sengene redd, kjøkkenskap og kjøleskap fylt opp til randen og huset vil forhåpentligvis snart bli vasket...

Vår nye hushjelp Promila ble syk etter ett døgn, og er dessverre borte på rekreasjon!! Utrolig men sant... Får håpe hun blir fort frisk og kommer, og at hun ikke er en "run away maid"!

3 kommentarer:

  1. Morro å lese om "dishdash" utrolig morsomt ord på en "outfit" og alt annet du har opplevd den siste tiden..
    Har hatt problemer med å legge inn kommentar på bloggen din, greit å vite kanskje..
    Kos deg med kollegaene!! Den type påfyll er fantastisk!
    Klem fra Hong Kong

    SvarSlett
  2. Litt misunnelig på kollegene dine.... Blir trivelig med besøk, Lindis ! Har de liljer der borte eller må du finne andre ting å putte i vasen din?

    SvarSlett
  3. Koselig å få besøk men må si jeg misunner drm. Kos dere masse ;) stor klem fra Veslemøy

    SvarSlett