lørdag 17. november 2012

Da jentene dro...

Uken med jentene gikk så altfor fort, og plutselig var huset "tomt" igjen. De siste dagene ble fylt med mer sightseeing, mer sol og enda mer shopping. Vi klarte å "legge igjen" tusenvis av qatariske rialer i gullsouqen, så nå skinner det i gull og diamanter på oss alle sammen!

Fine jenter på Katara Cultural Village

Angelika nyter standlivet på Hotel Intercontinental
En herlig dag...
 
Når jeg nå sitter her og skal skrive noen ord, vet jeg nesten ikke hvor jeg skal begynne. Skal jeg fortelle at jeg tror jeg har verdens beste kolleger? At jeg er så veldig glad og takknemlig for at de kom? At jeg er enda mer glad for at vi har blitt bedre kjent?

Jeg spurte Geir om hvordan han hadde opplevd å ha alle jentene de i huset, og da svarte han at det hadde vært helt uproblematisk... Dere er en herlig gjeng jenter, ta vare på det fine dere har sammen! Jeg har blitt glad i dere...

3 kommentarer:

  1. Heia! Herlig å lese at tiden med jentene ble så vellykket!!!
    Skypedate snart?
    Nuss

    SvarSlett
  2. Takk for d Lindis og ja vi har mye moro sammen. Og litt av en familie du har som låner bort deg og hjemmet sitt e hel uke. Ellers; her regner det ; snørra renner og julepynt osv i farta her....... Så da r det deilig å se på bildene fra doha ;) KLEMS

    SvarSlett
  3. Takk for at du har gitt oss en opplevelse utenom det vanlige Lindis. Det gjorde godt for kropp og sjel:)
    Klem, Therese

    SvarSlett