fredag 6. juli 2012

INNOMHUS...

I går opplevde vi den værste sandstormen ever her nede... Skal ikke skrive så mye om det, men jeg kan fortelle at hos Iversen var det sand til oppover veggen i gangen!! Jeg ser frem til å forlate sandkassa for en periode å komme uke til frisk norsk luft. Ah... Søndag reiser vi hjem, og mandag setter jeg meg på nattoget til Trondheim for å hente bil. Det er ikke alle som har en svigermor som vil låne bort bilen sin hele sommeren, men det har jeg! Leiebil i 8 uker koster en formue, så da er det verdt å ta turen til Trondheim... Svigers er desverre bortreist, men de får jeg sett om ikke så altfor lenge på hytta i Ålen. Jeg har fridd til ei venninne om frokost tirsdag morgen, men hvis det ikke passer for henne, så kommer jeg til deg Astrid! Madagaskar 3 kan anbefales! Kjekk film for store og små, og man får garantert trimmet magemusklene. Her i Doha er det "hjemreise" stemning om dagen, og det blir færre og færre venner igjen i byen. I går reiste Iversen hjem, og da sa Tage at nå var det på tide for oss å komme oss til Norge også! De har ikke mast tidligere... Nå begynner vi å bli klare vi også, og Geir sier det er greit å bli igjen. Hva ellers kan han si?! "Hjemme alene" med Niramala må gå veldig bra tenker jeg... Han blir nok stelt godt med. Det kommer til å fortsette med ferdig dekket frokost bord, lunch box i kjøleskapet, ferdig middag når han kommer hjem osv... I dag tør jeg nesten ikke skrive hva jeg har brukt dagen til... Få ut det forbaskede sandstøvet!!! Jeg vil gjerne tro at stormen har roet seg, men jeg vet ikke helt... Litt kanskje. Niramala har fri, og jeg håper inderlig ikke at hun vasker! Nå skal vi straks avgårde på bowling med Ebbe, Henrik, Sine og barna! I morgen tror jeg det blir siste innlegget på en stund... Tror nok ikke bloggen blir like aktiv de 8 ukene vi er i Norge. Jeg vil tro det ikke er like interessant å følge oss der....

3 kommentarer:

  1. Velkommen til Norge. Ta deg fri med god samvittighet fra bloggingen i sommerferien. Det blir bare stress ellers. Håper vi kan få invitert dere hjem til oss også. Det blir godt å treffe dere igjen. Først må vi bli ferdige med ferien her på Kreta, og så må vi få oss et hus. Det ordner seg forhåpentligvis snart. Tor Gustav

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder oss til å treffe dere;) vi ses plutselig...

      Slett
  2. Hei Lindis. Velkommen hjem. Er det ikke deilig å v ære i Norge igjen? Jeg synes det er nydelig!!! Ser du kommer til Trondheim i morgen tidlig. Bare gi lyd fra deg hvis du trenger å bli hentet eller trenger frokost. Du er hjertelig velkommen! Astrid

    SvarSlett